Thursday, August 25, 2016

Sandwich untuk Tempahan Breakfast atau Keraian

Mulai Ogos 2016, saya memulakan bisnes kecil2an menyediakan breakfast sandwich untuk dijual kepada kawan2 sekolah kakak dan termasuk membuka order kepada customer yang berdekatan Seksyen U5. Permintaan sandwich yang saya mulai sangat menggalakkan dan mendapat tempahan yang amat memberangsangkan. Walaupun baru berkecimpung dalam bisnes ini, saya merasa sungguh gembira kerana ramai yang sukakan sandwich saya. Dua jenis daging yang saya gunakan iaitu Beef Salami dan Turkey Slice. Sandwich ini amat special kerana menggunakan 3 sos special. Sekiranya anda diluar sana yang berminat ingin menempah sandwich yang saya jual, sila whatapps ke 017-6509410 (Niza).


Beef Salami Sandwich

Turkey Slice Sandwich






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...